Zombies!!

Jag är en riktig sucker för zombiefilmer! Och just nu är jag riktigt sugen på att titta på en, men jag sitter på jobbet så det är nog inte riktigt rätt tillfälle ;) Får väl se om det hinns med i helgen. Fast jag skulle vilja se en ny.. inte någon av dom gamla som jag redan har.
Om en stund ska jag springa bort till apoteket för att hämta ut lite meducin, sen blir det jobba hårt ett tag innan det är dags för lunchdejt med en vän, det ska bli riktigt mysigt!
Sen blir det mera jobb ;)
Funderar på om jag ska ta en sväng på systembolaget sen...se om man kan hitta något kul att ta sig ett glas av ikväll!
Annars känner jag mig mest tråkig just nu..vet inte vad jag ska skriva riktigt...oinspirerad ;)
Det är iaf fint höstväder ute och jag har min härliga prickiga klänning, höga kängor/stövlar och mysig stickad kofta på mig! Älskar hösten!
Undrar när apoteket öppnar förresten...? Bäst jag googlar!

På återseende!

PS. jag drar nog igång min julblogg lite smått snart! Jag har nämligen redan börjat samla grejer till sambons paketkalender ;) DS.

Kommentarer
Postat av: Hontass

Åh gör du en paketkalender.



Jag har funderat på att göra det till barnen faktiskt. Men då dom är så många vet jag inte hur det ska gå till utan att jag blir ruinerad ;-)



Så alla förslag motages tacksamt :-)

2011-09-23 @ 13:04:23
URL: http://hontass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0