Torsdag!

Solen skiner och det blåser lite, härligt! Jag passar på att "lunchblogga" lite ;)
Pratade med optikern igår och hon trodde att det var min hjärna som skulle ställa om sig, så nu har jag glasögontvång ända tills tisdag då jag ska dit igen. Suuck...jag är inte van vid att ha glasögon hela tiden, innan har dom bara använts framför tvn.
Lunch, borde kanske äta men jag är inte hungrig alls, hoppar nog det, jag får väl springa upp en snabbis till iva sen om jag svälter ihjäl! Tur att det är nära!
Min pappa var här en sväng innan och lämnade mammas dator som inte funkar, men jag får inte igång den.. Vet inte riktigt vad som är fel, men den är gammal så det är inte värt att lämna in den.
Det är en laptop och helt plötsligt dog skärmen, vid omstart så börjar den låta och alla knappar lyser, men skärmen är död. Jag kopplade in en exern skärm med det funkade inte.
Så jag vet inte om det är så mycket att göra åt.

Nej nu får det nog bli en sväng på "stan"! Färgaffären och se om dom fått in Depends höstlack och Kupan för att se om dom fått in något nytt. Jag är visserligen fattig som en kyrkråtta..men titta kan man ju alltid, och på Kupan kan man faktiskt ha råd med något litet för dom är så satans billiga!
Köpte en söt väska där för 15kr i tisdags ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0