Smör, ägg, mjölk...

..och lite annat måste jag handla innan R och jag åker hem sen. Om det nu finns något smör förstås, det är ju smörbrist här i landet.
R fyller år på måndag, inget jämnt men iaf. Så i helgen blir det väl lite tårta antar jag, så får han välja själv om han vill ha sina presenter då eller på rätt dag. Egentligen skulle det ha varit en present till, men jag har helt enkelt inte råd med den så han får ett presentkort som han får utnyttja efter den 25 ;)
Det är liite tight med pengar nu efter allt strul med arbetsgivarintyg och sånt, har fortfarande inte fått pengar från a-kassan men jag hoppas att det kommer snart.
I helgen blir vi iagf hemma eftersom det kanske dyker upp någon som ska gratulera R, så det blir väl till att städa och sen greja hemma så mycket vi hinner och orkar, nästa helg ska iaf jag ut med husbilen!! Helgen efter blir det inget för då ska R åka iväg med arbetskamrater på någon kryssning, men det ska bli rätt så skönt att vara hemma själv och bara ta det lugnt.
Så är det...
Tjingeling   (förresten, det är 98 dagar kvar till julafton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0