Kall omelett med champinjoner...

...och philadelphia basilika blev det till lunch idag! Fortfarande ingen fungerande micro att värma i på jobbet.. men jag gillar kall omelett så idag gjorde det inte så mycket ;)
Nu dricker jag äpple och kanelte och passar på att blogga lite innan det är dags för mera jobb! Fakturor skriver sig inte själva ;)
Idag är det underbart fint ute, höstigt med sol, klar luft och lite blåsigt.
Nya skorna åkte på idag! Dom är så sköna och snygga. Paket hade jag som låg och väntade  mig idag med, jag vann en kappa på tradera, och när jag öppnade paketet så.. kappan är jättefin och den passade bra, lagom stor så man kan bylsa på sig en extra tröja och så, men...tvättar man inte kläder man säljer på tradera innan man skickar dom??? Den var inte fläckig, men solkig och luktade definitivt välanvänd... Den ska hem och in i tvättmaskinen ett par varv innan jag använder den! Sen blir den nog bra! En grå ullkappa är det, tidlöst, snyggt och varmt! Och billig var den med!
Jag ska verkligen försöka ta lite bilder och lägga in här, bloggen blir lite tråkig annars.. Det är bara det att jag är så sämst på sånt och dessutom har jag jämt så mycket att hinna med...det kommer alltid nåt annat jag ska göra..

Utanför mitt Fönster
Nu har det på allvar parkerat en husbil precis utanför, på en vanlig parkeringsfika som är längs vägen, och dom håller på att ställa upp bord och stolar??? WTF det är ju ingen camping här..
Inte för att jag bryr mig speciellt mycket, nu fick jag ju något att titta på ;) men det ser inte speciellt mysigt ut.


Imorgon är det äntligen lön!!! Det första jag ska göra är att springa in på Ica och köpa Camilla Läckbergs senaste bok!! Åh vad jag har längtat efter den! Jag har alla hennes andra böcker och har läst om dom hur många gånger som helst! Hon är min absoluta favoritförfattare!

Nej nu är det nog dags att jobba lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0