Suck!

Idag har verkligen allt krånglat...fakturaprogrammet bara hängde sig...det tog nästan två timmar att få ut tre st fakturor!!! Kul jul...
Ont överallt, ont i huvudet..snubblat har jag gjort med..aaarggghhh!!
Sen ringde R och sa att det blir sent idag, han är tvungen att jobba till 22...ehh??? Ja eftersom jag åker med honom så innebär det att jag också kommer att befinna mig i byn tills dess...suuuuck. Åkte hemifrån halv sju imorse..
Ringde min pappa för att höra om han kunde köra hem mig, men han hade annat planerat, så yes jag är definitivt fast här i byn tills ca 22. Det värsta är att jag har en hel del att göra när jag kommer hem. Måste egentligen tvätta eftersom R ska resa bort några dagar i slutet av veckan och då är det ju kul om han har några rena kläder...men ska han jobba såhär sent får han nog fanimig göra det själv. Sen måste jag packa en del saker som jag har sålt på tradera som ska skickas imorgon=dom måste vara färdiga och tas med till jobbet. Duscha måste jag med, egentligen behövs det plockas lite med men det får jag ju skita i, likadant med en hel del som jag hade tänkt hinna.
Usch... nu ska jag iaf gå ut och ta en promenad, jag är så stel och öm i hela kroppen så det kanske hjälper att få igång blodcirkulationen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0