Regn!

Här regnar det. Men det är faktiskt lite mysigt ;)
Igår var jag iväg och storhandlade med mina föräldrar och min lillasyster.
Mamma ville absolut in till citygross som öppnade igår. Men satan så mycket folk det var, dessutom hade dom livemusik! inne i affären..dvs en gubbe med elgitarr som sjöng i högtalaren, dansband, Lena Ph och liknande, fast om han verkligen sjöng vet jag inte... Hellre än bra iaf. Så vi åkte till Willys istället där det var nästan folktomt! Perfekt! Förutom att jag hade fått på mig ett par strumpbyxor soim envisades med att rulla ner sig hela tiden..och dom tog med sig trosorna. Så jag fick gå och dra upp dom hela tiden.
När jag står och lägger upp mina grejer på bandet så kände jag hur dom hade rullat ner sig så dom satt precis nedanför skinkorna haha, så jag fick gå ut ur butiken och hålla i dom och sen lite smidigt i skydd av bildörren rätta till dom. Tur att kjolen inte var kortkort!!! *asg*
Skönt att kyl, frys och skafferi fullt iaf! Fast jag skulle kanske ha köpt nya strumpbyxor med ;)

Nu sitter jag mest och väntar på R, idag ska vi sluta lite tidigare för han ska åka iväg med ett gäng grabbar, flyga flygplan tom! Det är jag lite avis på, jag har aldrig flugit.
Men annars ska det bli rätt skönt att vara lite ledig imorgon och vara själv hemma tills lördag natt! Ibland behöver man lite alonetime. Påminn mig om att jag har skrivit det när det är kväll, mörkt och jag ska gå och lägga mig ;)
Jag hade såklart gärna rest bort några dagar också, men inte med ett gäng grabbar.. Och R är verkligen värd att åka några dagar så mycket som han jobbar! Hoppas bara han kan slappna av ordentligt och få lite ny energi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0