fryser om tårna!

Idag är hela världen underbar!! Än så länge iaf ;)
Underbar höstdag med sol, vind som blåser i träden och höstlöv i sprakande färger!
Jag har sovit alldeles för lite, jag har fortfarande ont i kroppen, fryser om mina tår och ändå är det en underbar dag!
Snacka om att det är skönt att kunna känna så!
Jag är glad helt enkelt.
Jag sitter på jobbet och har hunnit med massor av småsaker så senare efter lunch kan jag ägna mig åt bokföring helt och fullt! Det är mycket enklare om man kan göra det "ostört". Iaf för mig ;)
På lunchen blir det nog en sväng till ica för att köpa något att äta och sen blir det nog en snabbis på Kupan med, loppistokig? jag? näää... haha
Ikväll ska jag tända massa ljus, köpte ett dofljus igår som doftar vanilj, dricka te  och mysa med en filt om mig! Oavsett om jag är hemma sent för imorgon är jag ledig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0