Det här med bloggdesign...

...är verkligen inte min grej, jag sliter mitt hår och försöker förstå..;) Det går inte så bra... Inte ens med alla de gratis mallar som finns för än så länge har jag inte hittat någon som jag vill ha, inte till den här bloggen och definitivt inte till min julblogg www.prickigadorisjul.blogg.se  juliga mallar verkar inte finnas.
Har ni någon lösning på mina problem eller lite tips så kan nu ju alltid kommentera ;)

Annars har det varit en rätt så händelselös dag.. Jag är själv hemma med katterna, jag har tvättat, plockat undan lite, bakat bröd, tittat på film och såhar jag börjat läsa en märklig bok. Det är en deckare....men det är en flock får som löser mordgåtan haha, om den är bra återstår att se ;)
Nej nu ska jag fortsätta med hårsliteriet ett tag till innan det är dags för middag!

Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

kolla in designadinblogg.se

Där finns massvis med tips

2011-10-09 @ 19:40:13
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej! Har läst får-deckarboken men har glömt vad den heter och vem som har skrivit den. Skulle gärna läsa den igen, så har du lust att hjälpa mig? Tack! :)

2012-01-23 @ 15:24:38
URL: http://karajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0